Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Ημερίδα για γονείς : Επικοινωνία: ρόδο ή αγκάθι;



Ο Σύλλογος Δασκάλων - Νηπιαγωγών Χαλκίδας στο πλαίσιο της ομάδας «Επικοινωνώ» που έχει στόχο τη δημιουργία επαφής και επικοινωνίας με τους γονείς, διοργανώνει ημερίδα με εισηγήτρια τη ΜΑΡΙΑ ΣΦΕΤΚΟΥ, Εκπαιδευτικό, Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, Επιμορφωτή Ενηλίκων με θέμα "Επικοινωνία : Ρόδο ή αγκάθι".
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου στις 6.30 μ.μ.στην αίθουσα της ΔΕΠΑΧ (Αβάντων 50 - 1ος όροφος).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΡΟΔΟ Ή ΑΓΚΑΘΙ;
ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ Ή ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ

Έχω τις καλύτερες προθέσεις, διαθέτω το χρόνο, βάζω την καλή μου διάθεση, αλλά γιατί ΔΕΝ κατάφερα και πάλι να επικοινωνήσω;
Τί είναι αυτό ή αυτά που παρεμβαίνουν, σαν αγκάθια, και με κάνουν να ΜΗΝ τα καταφέρνω; 
Φταίω εγώ ή φταίει ο άλλος;
Και τί είναι αυτό που θα με έκανε να επικοινωνώ, να μοιράζομαι, να συνεργάζομαι και να μπορώ να μπαίνω στη θέση του άλλου και αυτός στη δική μου;

Η δίωρη παρουσίαση «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΡΟΔΟ Ή ΑΓΚΑΘΙ;» θα επιδιώξει να δώσει μία ευκαιρία στους συμμετέχοντες να αναρωτηθούν και να αναστοχαστούν πάνω στα ακόλουθα ερωτήματα:
  • Πώς να μιλώ για να με ακούνε;
  • Πώς να ακούω για να μου μιλάνε;
  • Γιατί δεν με καταλαβαίνουν;
  • Γιατί νομίζουν ότι δεν τους καταλαβαίνω;
  • Τι θέλω να μάθω όταν κάνω μία ερώτηση;
  • Πότε η επικοινωνία αγκυλώνει; Πότε ευωδιάζει; Γιατί; Τι συμβαίνει;
Επιχειρώντας μία πρώτη γνωριμία με τις δεξιότητες της επικοινωνίας, τους δρόμους που αυτή ακολουθεί και που αλλάζουν τη σχέση τόσο με τον εαυτό μου όσο και με τους σημαντικούς άλλους, θα έρθουμε αναζητήσουμε με τους τρόπου που:
  • Κατανοώ τον εαυτό μου
  • Προσδιορίζω αυτό που θέλω να πω
  • Εκφράζομαι με τρόπο που να φτάνει στον ακροατή μου
  • Ακούω ενεργητικά και χωρίς προκατάληψη
  • Αποδέχομαι το συνομιλητή μου
  • Εδραιώνω οικοδομητικές σχέσεις με τους γύρω μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου