Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Επικοινωνούμε και ενημερωνόμαστε.

Στην 7η ενότητα της Μελέτης με την οποία ασχολούμαστε νωρίτερα για λόγους διαθεματικότητας, συζητάμε για την επικοινωνία και την ενημέρωση. Για την εξέλιξη της ενημέρωσης ήδη μιλήσαμε. 
Από το φωτόδεντρο η επόμενη άσκηση με την οποία ανακαλύπτουμε τις διαφορετικές δυνατότητες των μέσων επικοινωνίας. Πατάμε στην εικόνα και αρχίζουμε να κάνουμε κλικ στα κουτάκια που θεωρούμε σωστά.


Αλλά ενημερωνόμαστε σωστά από τα διαφορετικά μέσα; Μια είδηση γράφεται με τον ίδιο τρόπο από διαφορετικές εφημερίδες; Πού δίνει η καθεμιά το βάρος;

Στις επόμενες εικόνες διαβάζουμε την ίδια είδηση από 4 διαφορετικές εφημερίδες. Ανακαλύπτουμε ποια είναι η είδηση και ποιες είναι οι διαφορές στο γράψιμο της είδησης μεταξύ τους . 



Το υλικό προέρχεται από το βιβλίο «Επικοινωνιακές Διδακτικές Προτάσεις για το Γλωσσικό Μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο» των Α. Ιορδανίδου, Α. Φτερνιάτη, Πατάκης, 2000.
































Ένα άλλο θέμα που δεν είναι σχολικό, μας παρουσιάζει η επόμενη άσκηση από το Φωτόδεντρο. Πατάμε στην εικόνα και σε κάθε μία καρτέλα διαβάζουμε την ίδια είδηση από διαφορετική εφημερίδα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου