Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Η εκδρομή μας στην περιοχή της Δίρφυς.

Σήμερα πραγματοποιήσαμε την καλύτερη εκδρομή μας. Πήγαμε στην περιοχή της Δίρφυς για να γνωρίσουμε τα μανιτάρια και την καλλιέργειά τους, να περπατήσουμε στο δάσος και να υλοποιήσουμε δραστηριότητες στη φύση στα πλαίσια και του προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης που έχουμε αναλάβει με τίτλο "Εμένα με νοιάζει".

Αρχικά επισκεφθήκαμε τα μανιτάρια Δίρφυς, μάθαμε και ρωτήσαμε πολλά πράγματα.

Είδαμε διαφορετικά είδη, πήραμε μάλιστα από ένα πακέτο ο καθένας και η καθεμία. Είδαμε πως καλλιεργούνται και πώς συσκευάζονται. Γνωρίσαμε  σπάνια  και πανάκριβα είδη όπως η τρούφα.
 Πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε.
Δεν ξέραμε πως υπάρχουν τόσα πολλά είδη μανιταριών και πως κάνουν, πολλά από αυτά, καλό στην υγεία του ανθρώπου.
Στη συνέχεια σε διπλανό ασφαλή χώρο, φάγαμε, παίξαμε και ξεκουραστήκαμε για λίγο.

Μετά ακολούθησε το δεύτερο μέρος της όμορφης εκδρομής μας. Με το λεωφορείο πήγαμε στο διάσελο πάνω από το χωριό Στενή. Από εκεί ξεκινήσαμε την πεζοπορία μας και φτάσαμε στο Καταφύγιο της Δίρφυς. Το βουνό δέσποζε από πάνω και ο ουρανός και το τοπίο μας αποζημίωσαν για την κούραση της ανάβασης.  Είδαμε το τοπίο, τα ανθισμένα έλατα και ξεχωρίσαμε τις δύο θάλασσες που βρέχουν την Εύβοια. Από τη μια πλευρά τον βόρειο Ευβοϊκό και από την άλλη το Αιγαίο πέλαγος.

Στο Καταφύγιο μας περίμεναν οι ορειβάτες του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Χαλκίδας ο κ. Μηνάς Πατσουράκης (πρόεδρος του Συλλόγου) και ο κ. Σταύρος Αλεξίου (υπεύθυνος για τις χιονοδρομίες). Μας μίλησαν για το βουνό και την ομορφιά της ορειβασίας και μας κέρασαν μοσχομυριστό τσάι του βουνού. Τους ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία.
Γυρίσαμε από την ίδια διαδρομή στο λεωφορείο μας, που μας έφερε πίσω στο σχολείο.
Πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία!